Her kan du få svar på ofte stillede spørgsmål.
Hvis du ikke finder den information, du søger, er du velkommen til at kontakte os.
- Drejer dit spørgsmål sig om køb af en menu eller spørgsmål til en restaurant, så kontakt gerne DinnerBooking på support@dinnerbooking.com
- Drejer dit spørgsmål sig om donationer eller kræftsagen, så kontakt Kræftens Bekæmpelse på spis@cancer.dk

Hvornår kan jeg bruge billetterne?
Menubilletterne gælder til den restaurant, den dag og det tidspunkt, du vælger ved køb.
Hvad er inkluderet i prisen?
Du får som minimum en 3-retters Spis & Støt menu. Nogle restauranter kan dog servere flere end 3 retter – stadig til samme pris. Det vil fremgå af restaurantens Spis & Støt menu, når du køber menubilletten.
Du skal selv betale for drikkevarer og alt andet, du bestiller – og som ikke er nævnt i restaurantens Spis & Støt menu.
Hvor mange retter får jeg?
En Spis & Støt menu består af 3 retter. Nogle restauranter kan dog servere flere end 3 retter – stadig til samme pris. Det vil fremgå af menuen, når du køber menubilletten. Hver restaurant fastlægger selv, hvilke retter Spis & Støt menuen består af.
Nogle restauranter laver også andre særlige tilbud, du kan købe i løbet af Spis & Støt ugen. På den måde har du og restauranten mulighed for at støtte Kræftens Bekæmpelse med et ekstra bidrag. Det vil fremgå i restauranten, hvis de laver særlige Spis & Støt tilbud.
Kan menuerne ændres?
Menuerne ligger fast og er udvalgt af hver enkelt restaurant. Det er desværre ikke muligt at ændre menuerne i forhold til specielle ønsker i relation til allergi, vegetarretter eller andet.
Restauranterne kan ved leverandørsvigt og lignende være nødsaget til at skifte enkelte råvarer ud i de angivne menuer.
Kan jeg købe en vegetarmenu?
Restauranten GURU tilbyder en vegetarmenu.
Bliver der serveret sund mad?
Det er op til restauranterne, hvilke retter de vil servere, og de ønsker ligesom os at sammensætte en varieret menu. Klik på menuerne og find den menu som passer til din smag og fokus på sundhed. I forhold til forebyggelse af kræft er sund kost og gode spisevaner et vigtigt element. Derfor anbefaler vi, at du til dagligt har fokus på, hvad du spiser – og hvor meget du spiser. Under afsnittet om ’Kost & Kræft’ her på sitet kan du finde information om Kræftens Bekæmpelses anbefalinger til kost, sunde opskrifter osv.
Hvilke tidspunkter kan jeg bestille bord til?
Når du klikker ind på en restaurant i oversigten her på hjemmesiden og vælger en dag i Spis & Støt ugen, vil det fremgå hvilke tidspunkter, du kan booke bord til.
Nogle restauranter har flere hold spisende gæster hver aften, så derfor kan du eventuelt vælge mellem flere tidspunkter på samme aften. Hvis du ikke kan se det tidspunkt, du ønsker, er det enten ikke tilgængeligt eller udsolgt.
Hvordan bestiller vi, hvis vi er flere, der gerne vil sidde sammen?
Er I flere, som skal nyde en Spis & Støt middag sammen – og vil I være sikre på at komme til at sidde sammen, skal menubilletterne købes samlet på én gang.
Husk, at billetterne ikke kan refunderes eller ændres efter køb.
Skal børn købe menubilletter?
Ja. Alle, der skal spise med og bruge en stol i restauranten, både voksne og børn, skal købe menubillet.
Hvor mange menubilletter kan jeg købe?
Du kan købe alle de menubilletter, du ønsker. Købte menubilletter kan ikke ændres eller refunderes.
Er der et gebyr ved køb af menubilletter?
Ja. Der er et håndteringsgebyr på 20 kr. pr. billet. Håndteringsgebyret på 20 kr. går til administrations- og markedsføringsomkostninger hos Kræftens Bekæmpelse og DinnerBooking, samt et transaktionsgebyr til betaling med kreditkort. Kortgebyrets størrelse oplyses på betalingssiden, inden betalingstransaktionen igangsættes.
Hvor mange penge går til Kræftens Bekæmpelse?
Når du køber menuen til
250 kroner inkl. moms går 40 kr. til Kræftens Bekæmpelse, 160 kr. til restauranten og 50 kr. til moms
500 kroner inkl. moms går 80 kr. til Kræftens Bekæmpelse, 320 kr. til restauranten og 100 kr. til moms
750 kroner inkl. moms går 120 kr. til Kræftens Bekæmpelse, 480 kr. til restauranten og 150 kr. til moms.
Der er blevet indsamlet 2,4 mio kr. til Kræftens Bekæmpelse gennem de 4 år, Spis & Støt er blevet afholdt.
Hvilke handelsvilkår gælder, når jeg køber menubilletter?
Du kan læse handelsvilkårene på nedenstående link. De vil også fremgå, inden selve købet gennemføres.
Se handelsvilkårene
Kan jeg få mine billetter refunderet?
Købte billetter kan ikke refunderes.
Du kan læse handelsvilkårene på nedenstående link. De vil også fremgå, inden selve købet gennemføres.
Se handelsvilkårene
Jeg har ikke modtaget mine købte menubilletter på e-mail?
Tjek dit spamfilter og se, om mailen er endt der. Ellers kan du kontakte DinnerBooking på support@dinnerbooking.com, som så vil kunne sammenholde betaling med navn og herefter genudstede dem.
Kan I udskrive eller fremsende menubilletterne for mig?
Nej, det har vi desværre ikke mulighed for at hjælpe med.
Kan jeg tage maden med hjem fra restauranterne?
Nej, menuerne fås ikke som take away. Målet er at give alle gæster en dejlig helhedsoplevelse med veltilberedte menuer, god service og hyggelig stemning i hver enkelt restaurant.